fredag 18 maj 2007

Inte så långt kvar

Eye of the beholderEye of the beholder Hosted on Zooomr


Nu är det mindre än två veckor kvar innan jag lämnar Livermore och flyger vidare till Australien. Jag är mycket nöjd med det som jag åstadkommit här. Jag har implementerat meta-partitioneraren, vilket var syftet med min resa. Urvalsprocessen är dessutom markant förbättrad om man jämför med de ideér som jag hade då jag lämnade Uppsala. På det mer privata planet så har jag har fått se och uppleva några av de mest fantastiska platser som den här landet kan erbjuda. Jag har testat min uthållighet och styrka genom cykla upp för två av de tuffaste bergen i hela USA (enligt en cykeltidning). Mitt intresse för fotografering har fått ett lyft med min nya kamera och genom långa diskusioner med Johan. Jag har haft riktigt det bra här.

Jag ser redan fram emot nästa år. Ni är alla välkomna att hälsa på mig.

Inga kommentarer: