måndag 17 november 2008

On your side


On your side, originally uploaded by henrikj.

Jag är nu sedan ett knappt dygn i Orlando, Florida. Det är kallare än i Kalifornien och enormt turistigt. Jag har redan hållit min presentation på konferensen (ja - på en söndag) och ska nu försöka jobba i två dagar och åka till Kennedy Space Center den tredje. På torsdag tar jag bussen till Gainesville för att hälsa på Erik från min institution.

Tiden i Kalifornien var intensiv. Förutom resan ned till Joshua Tree National Park (se http://lemurlover.blogspot.com/ för några av Jacobs foton) så hann jag bl a också med en photowalk med lite kompisar från Zooomr och en presentation på Sandia. Lite längre beskrivningar kommer så småningom.

Fotot ovan är taget i de södra delarna av Livermore i våras.

Inga kommentarer: