fredag 6 april 2007

Idag fick jag besök av en senior manager, tydligen killen som "äger" alla hus och inventarier på området. Han var ute på någon sorts inspektionsrunda, förstod inte riktigt vad han kollade efter. När han förstod att jag vad ny så började han raskt förhöra mig om vad jag ska göra om det sker en jordbävning. Det kändes inte helt relevant, utan mer som en fix idé hos honom.


Google-rekryteraren hörde av sig igen och undrade (omskrivet) varför jag inte svarat på hennes mejl. Kändes kul. Skrev ett artigt svar där jag för tillfället tackade nej eftersom jag vill bli doktor först.

Min far och bror har nu kommit hit. Idag har de mest tagit det lugnt, de var uppe i nästan trettio timmar innan de lade sig igår. Imorgon (fredag) ska vi hyra bil för att sedan åka till Yosemite på lördag.

Konerna står kvar.

På bilden lyfter jag Johans son Sebastian så att han ska nå en geocache som ligger gömd i trädet.

Inga kommentarer: