fredag 3 oktober 2008

There is no time

Wildcat Canyon, Richmond
There is no time
Originally uploaded by henrikj.
Det här fotot är taget lite senare på vår photowalk i Wildcat Canyon, när vi började komma upp på kullarna över Richmond och Berkeley. Jag är inte riktigt nöjd med fotot eftersom jag inte fick med hela taggen. Däremot så inträffade något ganska häftigt när jag satt och pysslade med det. Till vänster i min webläsare har jag en sidebar som visar den senaste aktiviteten på Zooomr, en av de två fotodelningssidorna som jag använder. Plöstligt ser jag hur ett fotot av en taggtrådstagg laddas upp av Jeremy. Och det är inte vilken tagg som helst utan precis samma tagg som på fotot ovan. Fem månader efter vår photowalk har vi, exakt samtidigt och på var sida om Atlanten, arbetat med ett foto föreställande precis samma lilla detalj på ett taggtrådsstängsel!

Inga kommentarer: