tisdag 9 december 2008

Dreams never end

Svolvaergeita
Dreams never end, originally uploaded by henrikj.

Det här fotot är det tusende som jag lagt upp på Zooomr. Om någon i mars 2007, då jag lade upp det första, hade berättat om framtiden så hade jag trott att personen var tokig. Sedan dess har jag uppgraderat hela min kamerautrusting två gånger, jag har tagit över 12000 foton i tre världsdelar, jag har träffat och fotograferat tillsammans med flera fantastiska fotografer som nu är mina vänner och mina foton har visats över en kvarts miljon gånger och favoriserats över 7000 gånger. Helt otroligt.

Fotot ovan visar Svolvaergetia och Svolvaer på Lofoten. Vår klättring tog längre tid än planerat så solen han sjunka ned bakom bergen innan vi var nere igen. De två klättrarna på fotot tillhörde ett annat sällskap.

Inga kommentarer: