tisdag 14 juli 2009

Glad to see you


Glad to see you, originally uploaded by henrikj.

I söndags gick Vansbrosimningen. Efter att ha deltagit i nio raka lopp som ingår i en svensk klassiker så kändes det lite konstigt att inte simma i år. Jag trodde länge att vår Himalayacykling skulle lägga hinder ivägen för att kunna springa Lidingöloppet och då hade det inte så kul att simma Vansbro. När sedan cykelplanerna förändrats så att det faktiskt skulle vara möjligt för mig att springa Lidingö hade jag istället bestämt med Catharina att vi skulle övningscykla med full packning. När den planen sprack så hade anmälningstiden gått ut till Vansbro. Efterfrågan på startbevis var också så stor att jag inte brydde mig om att försöka få tag på ett dagarna innan simningen.

Fotot ovan är ifrån Daytona Beach i Florida. Det föreställer logotypen Jantzen swimwear som tydligen var en pionjär och väldigt stora inom simkläder en gång i tiden.

Inga kommentarer: